عنوان shank یکی از عناوین مطرح آرکید در سال ۲۰۱۰ بود. گیم پلی جالب و منحصر به فرد بازی که به نوعی یادآور اکشن های دوبعدی نسل های سوم و چهارم بود،باعث شد تا این بازی مورد توجه منتقدان هم قرار بگیرد. گرافیک بازی Shank 2 همانند نسخه قبل حالتی نقاشی گونه و درون مایه ای کمیکی دارد. طراحی کاراکترها بسیار هنرمندانه است و دقت فراوانی در طراحی آن ها به کار رفته. طراحی پس زمینه ها هم فوق العاده است و مناظر چشم نواز و بدیعی پیش روی مخاطب قرار می گیرد. اما آن چیزی که در مورد گرافیک منحصر به فرد است، نمایش خشونت بسیار بالای بازی است.

بازی Shank 2 بازیی بسیار خشن است و خود shank از فنونی مرگبار برای کشتن دشمنانش استفاده می کند. در هنگام نبرد هر لحظه مرتبا خون به اطراف پاشیده می شود و یا اعضای بدن دشمنان قطعه قطعه می شود. این خشونت در هنگام مبارزه با باس فایت ها بسیار بیشتر می شود. در کل شاید در ابتدا به نظر بیاید که عنوانی آرکید ، نباید تا این حد خشونت را به نمایش بگذارد. اما باید به یاد داشته باشیم که ما با shank طرف هستیم ، نه بازی دیگر!


گود دانلود_حس خوب دانلود بازی ,shank ,خشونت ,طراحی ,بازی shank منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

بنام خدا 1Exclus buy چمدان نمونه سوال دانشگاه پیام نور iranbarbari222.rozblog.com هواداران باشگاه شیرین فراز کرمانشاه دانش نامه